Boljša komunikacija za boljše poslovanje
Združene komunikacije Cisco povečajo poslovno prilagodljivost, saj omogočajo boljšo integracijo komunikacij in poslovnih procesov, zato informacije prek najprimernejšega medija hitro prispejo do prejemnikov.
- Mobilnost: vedno in na vseh žičnih in brezžičnih napravah vam je na voljo združen pregled klicev, koledarjev, podatkov in e-pošte.
- Sodelovanje: omogočena je skupna raba vseh vrst medijev z udeleženci govornih, spletnih ali videokonferenčnih klicev.
- Varnost: povečajte učinkovito varnost omrežja, ki vključuje infrastrukturo, naprave za nadzor klicev in komunikacijske aplikacije.
- Izbira: odprti standardi omogočajo integracijo z aplikacijami drugih vodilnih podjetij v panogi.
- Storitve za stranke: integracija z aplikacijami povečuje učinkovitost klicnega centra in posledično zadovoljstvo uporabnikov.
V osnovi pa IP telefonija predstavlja tehnološko napredno rešitev telefonije, ki nadomešča klasične PBX hišne centrale.
V sistemu Cisco IP telefonije se telefonski klici prenašajo preko računalniškega podatkovnega omrežja. Zaradi tega podjetju ni potrebno vzdrževati dveh ločenih omrežij s čemer so stroški vzdrževanja bistveno nižji. V primeru Ciscove rešitve IP telefonije ponuja IP-infrastruktura celoten spekter telefonskih storitev in aplikacij. Ima vse funkcije kot klasični in standardni telefonski sistemi (PBX), hkrati pa je veliko bolj prilagodljiva in preprostejša za namestitev. Ker glas ali zvok potujeta v IP-paketih prek standardnega računalniškega omrežja, omogoča uvajanje številnih novih aplikacij ter povezav kot so: ERP, CRM, Outlook, Klicni centri…
Glede na velikost podjetja so na razpolago dve rešitvi Cisco IP telefonije:
- za manjše uporabnike (do okoli 100) Cisco Unified Communications Manager Express, več -->
- rešitev IP telefonije za večje uporabnike (več kot 100) Cisco Business Edition 6000, več -->
Vse rešitve sestavljajo naslednje komponente:
- Cisco strežnik in/ali usmerjevalnik z namensko programsko opremo:
- namenski Cisco usmerjevalnik UC500 za najmanjše sisteme (ta serija je bila ukinjena 2014)
- CallManager Express usmerjevalnik za srednje sisteme
- CallManager strežniška programska oprema za večje sisteme
- Cisco IP telefoni serije 7900 ali drugi
- Cisco Unity strežnik – opcija glasovne pošte
- GSM vmesnik z 1, 2 ali 4 kanali - za poceni klice v mobilna omrežja
- po potrebi še snemalnik pogovorov kot dodatna opcija
Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate preko spletnega obrazca!
Nekatere novice iz tega področja: