Da bi vsakemu uporabniku računalnika omogočili učinkovito izkoriščanje orodij ter hkrati povečali produktivnost podjetja, smo v ARNE d.o.o. na podlagi svetovnih normativov ter lastnih izkušenj pripravili posebno storitev - Oddelek za pomoč uporabnikom.
Z osebnimi računalniki se delo opravi hitreje, lažje in bolj učinkovito. Uporaba sodobnih urejevalnikov besedil, preglednic, baz podatkov, elektronske pošte, programov za skupinsko delo ... nam dnevna opravila zelo olajša. Kljub temu pa raziskave kažejo, da se sodoben računalnik lahko kaj hitro spremeni v neučinkovito orodje.
Osebni računalnik je postal del pisarniške opreme, vsak njegov uporabnik pa del globalnega omrežja Internet. Hkrati se uporabnik srečuje s poplavo možnosti, ki jih programski produkti ponujajo, in jih želi čim bolj izkoristiti. Pri tem pa prihaja do okvar osebnih računalnikov in do drugih težav, ki jih prinašajo možnosti uporabe programskih orodij, in s tem do povečanja stroškov uporabe.
Z omenjenim problemom se ukvarjajo po vsem svetu. Po oceni podjetja Gartner Group predstavljajo skriti stroški v življenjski dobi osebnega računalnika približno polovico vseh stroškov oziroma dosežejo tudi dvakratno nakupno vrednost računalnika!
Kako vam ARNE d.o.o. pomaga k bolj učinkovitemu delu z osebnim računalnikom?
S storitvami, ki jih v okviru Podpore uporabnikom nudimo svojim naročnikom:
- enotna vstopna točka,
- poenotenje programskega okolja,
- vzdrževanje enotnega programskega okolja,
- telefonska tehnična pomoč,
- tehnična pomoč na lokaciji,
- popis programske in strojne opreme ter
- svetovanje.