Znotraj podjetja imamo organizirano močno servisno službo. Servisne storitve izvajamo na terenu - na področju celotne države. Povprečen odzivni čas je 4 delovne ure, za uporabnike z vzdrževalno pogodbo pa imamo organizirano tudi 24 urno / 7 dni na teden dežurno servisno službo.
Posebno pozornost namenjamo vzdrževanju omrežnih strežnikov in komunikacijske opreme, kjer v slučaju okvare nudimo tudi nadomestni sistem.
Poleg tega imamo organiziran tudi MRC oddelek (Module Repair Center), kjer se popravljajo določene komponente sistemov (monitorji, napajalniki, tastature itd.). Prijava napak se vrši na enega od sledečih načinov:
- telefonsko - (01)561-03-10
- preko telefaksa - (01)561-03-30
- preko sistema elektronske pošte - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Ob zaključenem servisnem posegu se izpolni delovni nalog, katerega podpiše uporabnik in služi kot osnova za obračun opravljene storitve!