Da bi vsakemu uporabniku računalnika omogočili učinkovito izkoriščanje orodij ter hkrati povečali produktivnost podjetja, smo v ARNE d.o.o. na podlagi svetovnih normativov ter lastnih izkušenj pripravili posebno storitev - Oddelek za pomoč uporabnikom.
Svetovanje
Odločitev za uvedbo novih tehnologij je običajno povezana z velikimi stroški, saj nove rešitve niso poceni. Pri odločitvi vam lahko pomagamo v podjetju ARNE d.o.o., kjer v okviru celovitih poslovnih rešitev izvajamo visokokakovostne storitve svetovanja. Z uporabo preizkušenih metodologij svetujemo pri izdelavi dolgoročne strategije informatike, krovne varnostne politike, analize tveganj, načrta neprekinjenega poslovanja in podobno.
Kolokacija strežnikov
Kolokacija strežnikov je primerna predvsem za podjetja, ki želijo ponuditi programsko opremo v najem ali pa zagotoviti spletne rešitve, ki zahtevajo veliko prepustnost in hitre odzive. Naš sistemski prostor je varovan, klimatiziran in ima kontrolo dostopa. Za zagotovitev neprekinjenega napajanja skrbi zmogljiva UPS naprava.
Varovanje podatkov
Kaj povzroča največ stresa pri odgovornih za informatiko v podjetjih?
Odgovorov je verjetno več, zagotovo pa je nekje na vrhu strah pred izgubo podatkov. Varnostno kopiranje in obnavljanje podatkov med najpomembnejšimi opravili, ki jih izvaja administrator zbirke podatkov.
Vzdrževanje sistemov
Znotraj podjetja imamo organizirano močno servisno službo. Servisne storitve izvajamo na terenu - na področju celotne države. Povprečen odzivni čas je 4 delovne ure, za uporabnike z vzdrževalno pogodbo pa imamo organizirano tudi 24 urno / 7 dni na teden dežurno servisno službo.
Neprekinjeno poslovanje
Z vse večjim pomenom informacijskih sistemov narašča tudi obseg morebitne škode, ki jo organizacije utrpijo ob prekinitvi njihovega delovanja. Vsak izpad storitev IT hkrati pomeni tudi izpad dohodka; v nekaterih primerih, če izpad traja predolgo ali če se nekateri ključni podatki trajno izgubijo, pa tudi grožnjo za obstoj same organizacije.