Vsi omenjeni izdelki uporabljajo omrežje za platformo, s katero pomagajo osebam vzpostavljati povezave, komunicirati ter sodelovati iz katere koli aplikacije, naprave in delovnega prostora. Zbirka Združenih komunikacij, videa in platforme Web 2.0 je namenjena za povezovanje s poslovnimi aplikacijami, obstoječo infrastrukturo IT in drugimi spletnimi storitvami. Razvijalcem dopušča ustvarjanje novih aplikacij po meri in storitev, ki temeljijo na omrežju.
Nova zbirka vključuje naslednje:
- Cisco Združene komunikacije – Cisco Unified Communications System Release 7.0 predstavlja velik napredek pri skupnih stroških lastništva, enostavnost uporabe in interoperabilnost s poslovnimi aplikacijami.
- Video – izdelek Cisco TelePresence Expert-on-Demand združuje poglobljeno doživetje sistema Cisco TelePresence s centrom za stike, s čimer zagotavlja kakovostno storitev za stranke in možnost takojšnje strokovne pomoči prek sestankov Cisco TelePresence.
- Platformo aplikacij Web 2.0 – Cisco WebEx Connect, nova platforma programske opreme kot storitve (software-as-a-service – SaaS) združuje prisotnost, neposredno sporočanje, spletne sestanke in prostore skupin s tradicionalnimi poslovnimi aplikacijami in poslovnimi aplikacijami Web 2.0.
Ciscova zbirka za sodelovanje, ki za platformo uporablja omrežje, je interoperabilna s poslovnimi aplikacijami, komunikacijskimi napravami in spletnimi orodji, oddelku IT pa prepušča zadolžitve za varnost, pravilnike in skladnost z zakonodajo. Odprta arhitektura in programski vmesniki (API), ki temeljijo na standardih, ponujajo aplikacije in omrežne storitve ter podpirajo prilagajanje končnemu uporabniku, integracijo IT in interoperabilnost z aplikacijami in strojno opremo drugih proizvajalcev. Stranke lahko uporabijo javna spletna orodja kot tudi poslovne aplikacije, na primer aplikacije za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in načrtovanje virov v podjetjih (ERP). Zaradi odprte arhitekture je mogoče Ciscove zmogljivosti za sodelovanje uporabiti v različnih napravah, na primer v namiznih računalnikih Windows in Mac OS ter v mobilnih telefonih z operacijskim sistemom Symbian, Blackberry ali Windows Mobile.
Cisco Združene komunikacije 7.0
Različica 7.0 sistema Cisco Združene komunikacije omogoča podjetjem sodelovanje, ki ga potrebujejo pri hitrem prilagajanju spremembam na tržišču in izboljšanju konkurenčnosti s hitrostjo in inovacijami. Da bi bila uvedba Združenih komunikacij hitrejša, se uporabijo obstoječa infrastruktura in aplikacije, ki jih podjetje že ima. Različica 7.0 ponuja izboljšave okolja za razvoj aplikacij in zagotavlja boljšo integracijo z namiznimi izdelki podjetij IBM in Microsoft. Izboljšave mobilnosti povečujejo produktivnost v delovnih prostorih. Cisco Unified Mobile Communicator zdaj podpira naprave, ki uporabljajo operacijske sisteme Windows Mobile, Symbian in Blackberry. Dodatne informacije lahko poiščite na spletnem mestu
Cisco TelePresence Expert on Demand
Cisco TelePresence Expert on Demand zagotavlja vrhunsko izkušnjo storitev za stranke, ki se lahko z enim pritiskom gumba povežejo z ustreznimi strokovnjaki in dobijo posebej prilagojeno, osebno storitev. Rešitev združuje zmogljivost izdelkov Cisco Združenih komunikacij in Cisco Unified Contact Center s poglobljenim doživetjem »v živo«, ki ga zagotavlja sistem Cisco TelePresence. Uporabnik lahko dostopa do pomoči strokovnjaka neposredno prek seje Cisco TelePresence ali uporabi namensko končno točko Cisco TelePresence in pridobi pomoč iz oči v oči. Dodatne informacije lahko poiščite na spletnem mestu
Cisco WebEx Connect
Cisco WebEx Connect je spletna aplikacijska platforma za poslovno sodelovanje. Vključuje več standardnih aplikacij, kot so neposredno sporočanje za podjetja, prostori za ekipe, upravljanje z dokumenti, ustvarjanje koledarjev in razprave, ki jih je mogoče kombinirati s pripomočki drugih podjetij, zgrajenimi z uporabo odprtih vmesnikov API. Vse to omogoča podjetjem delo z enega samega delovnega prostora. Cisco WebEx Connect deluje z rešitvami za sporočanje znotraj podjetij in sistemom Cisco Združene komunikacije ter tako zagotavlja zmogljivosti integrirane komunikacije v okviru različnih izdelkov za sodelovanje.
Za dodatne informacije obiščite spletno stran
Razpoložljivost
Cisco Unified Communications Release 7.0. in izdelek Cisco TelePresence Expert-on-Demand sta že na voljo. WebEx Connect je trenutno na voljo kot namizni in spletni odjemalec, podpora za odjemalce v mobilnih napravah pa naj bi bila na voljo v začetku leta 2009.
Dodatni viri pri Cisco Slovenija
Za več informacij nas lahko kontaktirate preko spletnega obrazca.